دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید مانتو کتی شیک + مهم ترین نکات خرید مانتو کتی

مانتو کتی سبز شیک مدل 2025
مانتو کتی یکی از پوشش های اصلی زنان و دختران ایرانی است که علاوه بر پوشاندن تمام بدن، استایل و سبک زنان و دختران را نیز زیباتر می کند. در گذشته بیشتر لباس ها به سبک آزاد و بزرگ بودند. اما امروزه مانتوهای کتی با مدل های متنوعی به بازار عرضه می شود. یکی از زیباترین و معروف ترین طرح های مانتو در میان ایرانیان مانتو کتی زنانه و دخترانه است. اگرچه مانتو کتی مورد پسند همه زنان ایرانی نیست، اما بیشتر اوقات کسانی که علاقه مند به لباس رسمی و ظریف هستند، مانتو کتی را می پوشند. در این مقاله از فروشگاه مانتونو به شما برخی از سبک های زیبا با مانتو کتی و راهنمای خرید مانتو کتی معرفی میکنیم.

چگونه با استفاده از مانتو کتی زنانه استایل زیبایی برای خود بسازیم؟

اگرچه بیشتر اوقات طرفداران مانتو کتی زنانه به دنبال سبک های رسمی هستند، اما امروزه علاوه بر سبک رسمی، برای سبک های مینیمالیستی، کژوال و غیره انواع مانتو کتی جدید در طرح ها و پارچه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کسانی که از مانتو کتی استفاده می کنند می توانند سبک های زیر را داشته باشند. انواع استایل به همراه مانتو کتی عبارتند از :

مانتو کتی به همراه شلوار ست

یکی از بهترین هم پوشاننده ای که می توان به همراه مانتو کتی ترکیب شود ، مانتو کتی شلوار ست است. شلوار در انواع مدل ها تولید می شود، اما مانتو شلوار ست یکی از پر استفاده ترین استایل هایی است که نزدیک به ۹۰٪ زنان ایرانی برای اولین بار آن را می پوشند. استفاده از مانتو کتی با شلوار با پارچه کرپ سبکی منحصر به فرد و ظریف ایجاد می کند. علاوه بر این استفاده از روسری های بلند چاپی یا ساده با این ست ها یکی از زیباترین سبک ها است که همیشه با مد مطابقت دارد و هرگز تکراری یا دور انداخته نمی شود. به همین دلیل بهتر است حداقل دو ست مانتو شلوار کتی برای مناسبت های رسمی خود داشته باشد.

مانتو کتی سبز رنگ کد 654

معرفی دیگر محصولات مانتونو : مانتو مجلسی شیک  – مدل مانتو جدید –  مدل مانتو سوییت پاییزی

مانتو کتی و شلوار دامنی

استفاده از شلوار دامنی با مانتو کتی یکی دیگر از سبک های زیبا و ظریف است که می توان آن را در مهمانی ها یا مناسبت های مختلف مانند عروسی ها و جشن های مذهبی پوشید. استفاده از مانتو کتی در کنار شلوار دامن معمولی از استایل های ظریف و رسمی است. استفاده از شلوار دامنی به صورت ایتم تطبیقی یا متضاد یکی از ایتم هایی است که مانتو کیتی را بیش از پیش به چشم می اورد. علاقه مندان به سبک مینیمالیستی بهتر است از رنگ هایی استفاده کنند که در یک توناژ برای مانتو کتی و شلوار قرار دارند. به عنوان مثال استفاده از مانتو رنگ آبی به همراه شلوار دامنی سفید یکی از آن استایل هایی است که می تواند به عنوان پوشش کامل در بسیاری از مهمانی ها و مناسبت ها مورد استفاده قرار گیرد.

مانتو کتی رنگ صورتی کد 654

مانتو کتی و شومیز

برخی از مردم ممکن است به دنبال یک لباس مناسب برای زیبایی بیشتر و پوشیده تر در کنار یک مانتو کتی باشند . در این حالت بهتر است از یک شومیز و یا پیراهن طرح دار یا ساده زیبا در کنار مانتو کتی استفاده کنید. پوشیدن شومیز در کنار مانتو کتی نه تنها سبک را به هم ریخته نشان نمی دهد، بلکه مانتو را نیز بسیار زیباتر نشان می دهد. البته بهتر است توجه داشته باشید که با مانتو کتی ساده بهتر است یک شومیز و یا پیراهن طرح دار بپوشید.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *